کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9366 | مشاهده و دانلود: 756801353 | آخرین بروزرسانی: 1403/06/04 | اعضاء: 318384 | نظرات: 37980
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

درایور جدید انویدیا بلای جان سیستم‌ های قدیمی شد

درایورهای انویدیا تایید شده که باعث صفحه آبی مرگ در کامپیوترهای ویندوزی بدون دستورالعمل‌ های خاص پردازنده می‌شوند.

یادتان می‌آید که قبلا گفتیم کامپیوترهای قدیمی نمی‌توانند نسخه‌ های جدید ویندوز ۱۱ را به خاطر نداشتن دستورالعمل POPCNT اجرا کنند؟ معلوم شد که مشکل فقط نصب آخرین سیستم‌ عامل روی سخت‌ افزار قدیمی نیست. کاربران ویندوز ۱۰ با پردازنده‌ های قدیمی ممکن است الان گیر کنند در یک حلقه صفحه آبی مرگ به خاطر ناسازگاری درایورهای گرافیک انویدیا.

 

درایور جدید انویدیا بلای جان سیستم‌ های قدیمی شد

 

تقریبا یک ماه پیش، انویدیا یک مقاله در پایگاه دانش منتشر کرد درباره پایان پشتیبانی از درایورهایش روی کامپیوترهای قدیمی بدون دستورالعمل POPCNT (POPCNT مخفف شمارش جمعیت است). این فقط یک حالت بی‌دلیل بدون پشتیبانی نیست: نصب درایور ۵۵۵ یا جدیدتر روی سیستمی با یک پردازنده پشتیبانی‌ نشده و گرافیک انویدیا پشتیبانی‌شده منجر می‌شود به کرش کامل سیستم و صفحه آبی مرگ با کد خطای SYSTEM THREAD EXCEPTION NOT HANDLED.

از نسخه ۵۵۵ شروع می‌شود، درایورهای نمایش انویدیا دیگر از پردازنده‌ های قدیمی که از دستورالعمل POPCNT پشتیبانی نمی‌کنند، پشتیبانی نمی‌کنند. در حالی که این پردازنده‌ها قبلا هم به طور رسمی توسط ویندوز ۱۰/۱۱ مایکروسافت پشتیبانی نمی‌شدند، اگر کاربری با کامپیوتری با پردازنده پشتیبانی‌نشده سعی کند درایورهای نمایش ۵۵۵ یا بالاتر نصب کند، کامپیوتر هنگام بوت شدن به ویندوز دچار خطای آبی مرگ می‌شود.

کاربران ویندوز ۱۰ با سیستم‌ هایی که پردازنده‌ های قدیمی دارند ولی کارت گرافیک‌ های پشتیبانی‌ شده (مثل GTX 750 Ti و جدیدتر) ممکن است بخواهند تنظیمات ویندوز آپدیت را تغییر دهند تا سیستم‌ عامل به صورت خودکار درایور ۵۵۵ یا جدید تر را دانلود نکند.

در کل، احتمالا خیلی از کاربران ویندوز سیستم‌ های Core 2 Duo خود را با کارت گرافیک‌ های پشتیبانی‌ شده انویدیا استفاده نمی‌کنند، بنابراین بعید است این داستان خیلی جنجال بین کاربران ویندوز ایجاد کند. اما اگر سیستم قدیمی شما قبل از SSE4.2 با GTX 750 Ti یا GTX 950 بعد از آپدیت درایور گرافیک بوت نمی‌شود.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 50678 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: سافت گذر تاریخ خبر: 1403/05/15 تعداد مشاهده: 945
سافت گذر